Create an Account
x
Log in

Username:

Password:

or Register

Nie pamiętam hasła

Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Zestaw zabawek My Little Pony.

03-24-2017, 12:43 PM
Witam wszystkich forumowiczów. Życie pisze różne scenariusze, proszę nie oceniajcie mnie, tylko po prostu obiektywnie doradźcie. Niedawno wróciłem do kraju – kilka lat temu wyjechałem z kraju zostawiając na miejscu kobietę i dopoero co urodzoną córkę. Trochę czasu zajęło mi, aby zrozumieć swój błąd i teraz chcę go naprawić. Naprawić relacje z córką, z żoną, zacząć wszystko od nowa. Mamy całe życie na to. Nie znam się na wszystkich dzieciach, ich potrzebach i upodobaniach, jednak chyba wszystkie dzieci lubią ponadczasowe, urocze kucyki. Wskażecie mi jakieś zabawki z serii My Little Pony, które ucieszą moją córeczkę? Cena nie gra roli, jestem jej to winien.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
03-24-2017, 02:47 PM
Dziewczynki uwielbiają lalki i kucyki, a cała rodzinka zabawkowych postaci to wręcz kumulacja szczęścia.
03-24-2017, 05:16 PM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-17-2017 08:48 PM przez notariusz.)
Najważniejsze, że facet chce się zmienić, tak? Kluczem do serca dziecka są zabawki, które nauczą go kreatywności, a nie tylko dodadzą rozrywki. Na stronie internetowej: ebambini.pl/Zestawy-c1509 znajdziesz całe zestawy zabawek. Uroczy jest Słodki Domek – przy okazji zabawy, możesz córce opowiedzieć bajkę o Jasiu i Małgosi, gdzie epizodyczną rolę odgrywała chatka z piernika. Jeśli chodzi o zabawki My Little Pony zestaw jest najlepszym wyborem – dzieci lubią być otoczone zabawkami, a te produkty posiadają w zestawie wiele akcesoriów.
03-24-2017, 06:50 PM
Każdy popełnia błędy, sztuką jest umieć i chcieć je naprawiać. Ebambini pomoże Ci nadrobić zaległości – znajdziesz tam tyle zabawek, że nie sposób się nimi znudzić. Wybór jest naprawdę ogromny.
03-24-2017, 08:48 PM
Dziękuję za pomoc. Na pewno odwiedzę ten sklep.
Odpowiedz